Featured

Search This Blog

Από το Blogger.

Popular

Μαθετε πως να προσθεσετε ξεχωριστες σελιδες στο blog σας!!!!!!!!

Share it:

Φίλοι και αναγνώστες του blog μου γεια σας, σήμερα θα σας δείξω με ποιο τρόπο μπορείτε να προσθέσετε ξεχωριστές σελίδες στο blog σας.

Πριν ξεκινήσω θα σας ενημερώσω πως μπορούμε να προσθέσουμε μέχρι και 10 ξεχωριστές σελίδες, πάμε λοιπόν να δούμε το πως;



1) ΠΙΝΑΚΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ
2) ΑΝΑΡΤΗΣΗ
3) ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕΛΙΔΩΝ
4) ΝΕΑ ΣΕΛΙΔΑ

Όπως βλέπετε στην παρακάτω εικόνα εγώ έχω φτιάξει 2 σελίδες την επικοινωνία και για μας εσείς πατήστε νέα σελίδα για να φτιάξετε την δίκια σας ξεχωριστή σελίδα.

lefta4you

Αφού έχετε επιλέξει νέα σελίδα, στο σημείο που σας δείχνω στην εικόνα γράφετε τον τίτλο και το κείμενο που θα περιέχει ι ξεχωριστή σελίδα που θα φτιάξετε αμέσως μετά θα πατήσετε δημοσίευσή σελίδας και είστε έτοιμη.

λεφτα!!!!!!!!!

Και είστε έτοιμη.!! εάν σας άρεσε το άρθρο αφήστε σχόλιο.

Share it:

ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΤΕ ΤΟ BLOG ΣΑΣ

Post A Comment:

3 comments:

  1. polu kalo to ekana alla 8elo na kano kai yposelides dld enow otan exoume to belaki pano stin selida pou ftiaksame na emfanizei koutakia kai apo kato gia na min pianei kai poly xwro..... euxaristo...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπερα...εχω κανει ηδη καπιοες σελιδες για το μπλογκ μου..αλλα δεν ηερω πως να προσθετω αρθρα σε διαφορετικη σελιδα καθε φορα!
    φια παραδειγμα εχω κατηγορια αθλητικα,υγεια,τεχνολογια κτλ.
    Πως μπορω να βαζω αρθρα σε καθε κατηγορια αναλογα με το περιεχομενο?

    Περιμενω νεα σου, ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πως να προσθετω αρθρα σε διαφορετικη σελιδα καθε φορα!
    φια παραδειγμα εχω κατηγορια αθλητικα,υγεια,τεχνολογια κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή